Referenssi

A-klinikka: Visuaalinen uudistus strategian tueksi

Kun A-klinikka päivitti strategiansa, keskiöön nousi tarve kirkastaa suunta myös visuaalisesti. Tavoitteena oli luoda ilme, joka viestii arvoista, asiantuntemuksesta ja suunnasta – selkeästi, tunnistettavasti ja inhimillisesti. Kreab vastasi visuaalisen kokonaisuuden suunnittelusta ja toteutuksesta.

Uudistuksessa luotiin A-klinikan uusi brändi-ilme, verkkosivujen visuaalinen linja, strategiakuvitus sekä arjen viestintää tukevat PowerPoint-pohjat. Uusi visuaalinen kieli tuo strategian osaksi jokaista kohtaamista – oli kyse sitten asiakastyöstä, sidosryhmäviestinnästä tai sisäisestä johtamisesta.

Verkkosivujen ilme suunniteltiin tukemaan saavutettavuutta ja ohjaamaan käyttäjää sujuvasti palveluiden äärelle. Strategiakuvitus auttaa konkretisoimaan suunnan ja rakentaa siltaa strategisten tavoitteiden ja käytännön työn välille. Esityspohjat lisäävät viestinnän yhtenäisyyttä ja tukevat työssä jaksamista selkeydellään ja visuaalisuudellaan.

Uusi visuaalinen identiteetti vahvistaa A-klinikan roolia inhimillisenä asiantuntijana – selkeästi, ajassa ja luottamusta rakentaen.

  • Brändi-identiteetti
  • Verkkosivujen visuaalinen linja
  • Strategiakuvitus
  • PowerPoint-pohjat
Eva Opas
Partneri, Luova johtaja, Creatives-tiimin esihenkilö
Valentina La Fiura
Johtava viestintäkonsultti, luova strategi
Anna meidän auttaa sinua tekemään yrityksesi viestinnästä kauniimpaa ja helpompaa.
Ota yhteyttä