Referenssi

Suomen nuorisokeskukset

  • Art Direction
  • Brändityö, strategia ja suunnittelu
  • Brändikuvaukset
  • Sparraus
  • Sosiaalisen median kampanja

Autoimme Suomen nuorisokeskuksia kuvaamaan olemassaolonsa ymmärrettävästi viestinnän avuin. Mietimme yhdessä mikä Suomen nuorisokeskus oikeastaan on: miksi he ovat olemassa ja mitä tavoittelevat. Sparrasimme ja tuimme matkan varrella.

Sisäisen arvotyön valmistuttua kirjoitimme arvoihin pohjautuvan bränditarinan sekä suunnittelimme uuden visuaalisen ilmeen, jotka auttavat pitämään käytännön markkinointi- ja viestintäkampanjat eri keskuksissa yhdenmukaisina.

Suunnittelimme uuden logon, monenlaisia kuvituksia ja esitysmateriaaleja sekä päivitimme värimaailman, typografian ja kuvakonseptin. Vastasimme myös brändivalokuvauksista. Antoisinta yhteistyössä on ollut aito ja avoin vuorovaikutus. Tämän asiakkaan kanssa on yhtä kiva tehdä töitä ja hengailla kuin hyvän ystävän!

Yhteistyö Suomen nuorisokeskuksen kanssa jatkui myös uusissa merkeissä vuonna 2021, jolloin suunnittelimme ja tuotimme materiaalit sosiaalisen median Lasten joulurauhan julistuksen kampanjalle.

”Brandbookia on kehuttu tooosi paljon. Se on helpottanut työtä, tuonut visuaalisuutta ja tunnistettavuutta, on riittävän joustava muttei kuitenkaan lattea ja se on yhtenäistänyt meidän viestintää.”

– Timo Sipilä, Viestinnän asiantuntija, Suomen Nuorisokeskukset

Seuraava Referenssi
Eva Opas
Partneri, Luova johtaja, Creatives-tiimin esihenkilö
Anna meidän auttaa sinua tekemään yrityksesi viestinnästä kauniimpaa ja helpompaa.
Ota yhteyttä